Heb je een opmerking of klacht?
Contacteer de beheerder van het aanmeldsysteem via aanmelden@ternat.be.
Indien nodig wordt je klacht voorgelegd aan de ombudsdienst inschrijvingen. Wil je weten waarvoor de ombudsdienst bevoegd is? Lees de veelgestelde vragen.
Vind je de weigering van jouw kind in een school onterecht?
- STAP 1
Meld je klacht via aanmelden@ternat.be.
Doe je melding binnen de 15 kalenderdagen na het ontvangen van het resultaat, anders is je klacht niet ontvankelijk. - STAP 2
Als de weigering gekoppeld is aan de aanmeldingsprocedure, wordt je klacht voorgelegd aan de ombudsdienst inschrijvingen. - STAP 3:
Kan je je niet vinden in het antwoord van de beheerder of de ombudsdienst?
Dan kan je de Commissie Leerlingenrechten contacteren. Op de website van onderwijs Vlaanderen vind je de contactgegevens van de Commissie Leerlingenrechten.