TERNAT is een dynamisch lokaal bestuur dat volop inzet op een uitmuntende dienstverlening aan zijn inwoners. Meer dan 150 medewerkers zetten zich hiervoor dagelijks in.
Administratief medewerker Technische Zaken
Voltijds | C1 - C3 | bepaalde duur (7 maand met kans op verlenging)
Bekijk de Informatiemap administratief medewerker technische zaken, bezorg je diploma, CV, uittreksel uit het strafregister en je motivatiebrief uiterlijk 27 april 2025:
- per email (sollicitatie@ternat.be)
- per post (t.a.v. Lokaal bestuur Ternat t.a.v. Personeelsdienst, Gemeentehuisstraat 21, 1740 Ternat)
en wie weet versterk jij binnenkort ons team!
Wat houdt de job in?
Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail én een hart voor dienstverlening? Zoek je een job met maatschappelijke meerwaarde, waarin je het verschil kan maken voor je collegas én de burger? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker bied je ondersteuning aan verschillende diensten binnen onze organisatie. Je bent een onmisbare schakel in de administratieve werking en zorgt mee voor een vlotte, correcte en klantgerichte afhandeling van dossiers, aanvragen en communicatie.
Jouw taken zijn gevarieerd en omvatten onder meer:
- Verwerken van bestelaanvragen en opmaken van verslagen, notas en beleidsdocumenten.
- Administratieve opvolging van subsidieaanvragen, vergunningen en overheidsopdrachten.
- Opmaken en beheren van dossiers voor bestuursorganen.
- Verzorgen van inkomende en uitgaande post, klasseren, archiveren en kopiëren van documenten.
- Beheren van registers volgens de geldende decreten.
- Telefonisch en fysiek onthaal van burgers; beantwoorden van vragen en afleveren van attesten.
- Ondersteunen bij stedenbouwkundige en verkavelingsvergunningen.
- Meewerken aan het archiefbeheer en het up-to-date houden van documentatie.
Lees de uitgebreide functieomschrijving in de informatiemap administratief medewerker technische zaken.
Waar ga je werken?
- Je werkt onder leiding van en rapporteert aan de Coördinator technische zaken.
- Je werkplek is in het gemeentehuis Ternat (Gemeentehuisstraat 21 - 1740 Ternat)
Wat verwachten we van jou?
- Je hebt een diploma van het hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
- Je voldoet aan de algemene toelatings- en aanwervingsvoorwaarden.
Wat bieden we jou?
- Een boeiende en afwisselende functie in een organisatie in beweging met ruime (persoonlijke) ontwikkelingsmogelijkheden.
- Een aantrekkelijk loon op niveau C1-C3 met overname van onbeperkte beroepsrelevante ervaring.
- Maandelijks brutoloon indien 0 jaar ervaring (loonschaal C1 – trap 0) = € 2.396,43.
- Maandelijks brutoloon indien 27 jaar ervaring (loonschaal C3 – trap 27) = € 4.386,09.
- De mogelijkheid om deel te nemen aan opleidingen en vormingen.
- Een mooie balans tussen werk en privé:
- Een glijdend uurrooster
- Mogelijkheid tot thuiswerk
- 34 vakantiedagen, anciënniteitsvakantie (maximaal 5 anciënniteitsdagen), 14 feestdagen, vrij te kiezen vervangingsdag indien een feestdag op een inactiviteitsdag valt.
- Extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques (8 euro)
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering 2e pensioenpijler
- Fietsvergoeding
- Terugbetaling abonnement openbaar vervoer (100%)
- Aansluiting bij Pluspas, een voordeelplatform met een waaier aan voordelen en kortingen en speciale aanbiedingen bij handelaars, pretparken, vakantie,..
- Zwemabonnement
- Fietsleasing
- Lees meer in de rechtspositieregeling.
Hoe solliciteren?
Bezorg onderstaande documenten ten laatste op 27 april 2025.
- CV
- Motivatiebrief
- Diploma
- Uittreksel uit het strafregister (max. 3 maanden oud)
Via email (sollicitatie@ternat.be) of per post (t.a.v. lokaal bestuur Ternat t.a.v. Personeelsdienst, Gemeentehuisstraat 21, 1740 Ternat)
Meer weten?
Lees de informatiemap administratief medewerker technische zaken.
Heb je nog vragen of wil je graag een loonsimulatie? Dan kan je steeds terecht bij de personeelsdienst via 02 451 45 70 of via personeelsdienst@ternat.be.